.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
60درصد از سواحل درياي مازندران در گيلان آزاد شد
استاندار گيلان گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است.
60درصد از سواحل درياي مازندران در گيلان آزاد شد

استاندار گيلان از آزاد سازي 60 درصد از سواحل درياي خزر در اين استان خبر داد.
  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي عبدالهي امروز در ديدار با معاون امور گردشگري سازمان ميراث فرهنگي كشور با اشاره به جاذبه‌هاي طبيعي استان افزود: گيلان از جمله استان‌هاي داراي جاذبه‌هاي طبيعي بسيار زياد است، اما اين امر استان را به يكي از قطب‌هاي اصلي و اساسي گردشگري تبديل كرده است.

وي اضافه كرد: وجود موانع قانوني براي استفاده از طبيعت موجود در بخش توسعه گردشگري به حساب مي آمد كه با هماهنگي‌هاي به عمل آمده اين مشكل تا حدودي بر طرف شده است.

عبدالهي در ادامه با اشاره به ميزان آزاد بودن سواحل درياي خزر گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است.

وي خاطرنشان كرد: ايجاد فضايي مناسب براي موزه استان، توسعه موزه روستايي و ايجاد فضاي گردشگري مناسب در منطقه عينك رشت به عنوان فعاليت‌هاي اولويت‌دار در بخش گردشگري به شمار مي‌آيد.

معاون امور گردشگري سازمان ميراث فرهنگي كشور نيز گفت: استان گيلان در بخش تأمين زير ساخت‌ها براي گردشگري، نيازمند توجه جدي است تا در فصول مختلف سال جوابگوي مهمانان و گردشگران باشد.

محمد شريف ملك زاده خاطرنشان كرد: تصويب شدن 60منطقه نمونه گردشگري در تاريخ ايران بي‌نظير است كه براي اولين بار در گيلان به ثبت رسيد.
در ادامه اين جلسه مسايل مختلف مربوط به گردشگري استان مورد بررسي قرار گرفت و تصميماتي اتخاذ شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1386
ولي متاسفانه بيش از 98 درصد از سواحل درياي گيلان در مازندران آزاد نمي باشد.
نا شناس 26 فروردين 1386
ولي متاسفانه بيش از 98 درصد از سواحل درياي گيلان در مازندران آزاد نمي باشد.
مسعود 29 فروردين 1386
تنها جاذبه های یک منطقه نیست که باعث جذب گردشگران میشود موارد مهم دیگری همچون نظافت سواحل ( در حال حاضر اسفناک است ) ، محل اقامت استاندارد ( که وجود ندارد ) ، امکانات پزشکی و درمانی ( که لازم به گفتن نیست ) ، جاده های استاندارد و ایمن ( اگر وجود دارد اسم ببرید ) ، نظارت مسئولان در مورد گرانفروشی در وقت هجوم مسافر ( متاسفانه دیده نمیشود ) و ....... موارد دیگری که هر کدام در جای خود باعث جذب یا دفع گردشگر میشود . یعنی همان مواردی که هر ساله تعدادی مسافر علاقه مند به شمال را علیرغم میلشان راهی کشور های همسایه میکند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.754 seconds.